.



Vaccination




Idag vid halv 12 var vi på bvc med snuttan. Yr som vanligt, så hade vi egentligen inte tid den dagen, då jag skrivit fel i almenackan. Skulle egentligen haft tid nästa måndag. Men eftersom barnmorkan inte hade något annan bokad efter, och att Mollis redan blivit 12 veckor, så tog vi sprutorna idag i alla fall.


Jag, som är spruträdd som tusan, fick gå ut medan.
Men nog hörde jag ändå..

Vilket skrik! :(


När allt var klart så började jag nästan gråta när jag fick ta Mollis igen då hon var helt röd i ögonen och grät så ynkligt. Fy fan, det där får Fredrik åka och göra nästa gång..

Resten av dagen har vi mest sovit. Jag blev helt slut av det där jag med faktiskt. Gumman har inte varit så hysterisk som jag trodde att hon skulle vara hela dagen.. snarare tvärtom. Hon somnade för kvällen nyss (vilket är rätt tidigt för henne). Jag kommer att vara halvdöd imorgon eftersom hon antagligen kommer vakna innan 6, men den smällen får jag helt enkelt ta. Känns inte rätt om vi skulle plåga henne att vara vaken.



Inget mer sticka på det
här söta låret

 

Det var roligt att leka först, men

sen blev pappa bara jobbig

 



 

 

 

Igår fixade jag och Fredrik till på altanen. Heter det altan.. eller? Veranda?

Han var tvungen att vara snäll eftersom det var morsdag, så då passar man på att utnyttja såklart :) Vi ska köpa en helmatta + ett annat bort osv, men sålänge så blev det rätt mysigt såhär också. Persiennerna gjorde susen faktiskt.

 

 

 

Mollis sitter ute i vår-värmen & leker

med sitt babygym


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0