.


Kvällspromenad

 


 

Igårkväll när Fredrik kom så hade jag panik av att sitta inne. Det blev äntligen fint på eftermiddagen/kvällningen så då var det bara att rusta upp vagnen och bege sig. Vi gick en sväng runt lötet och sedan hem igen. Hur som helst så var det superskönt att gå. Fina sommarkväll efterlängtas. Lite varmare nu bara så.

Igårkväll stannade vi hemma och kikade påfilm och myste. The Collector kikade vi på. Vidrig film faktiskt. Men ändå okej för att vara en sådan film. Brukar oftast inte gilla såna där skräckfilmer annars. Rekommenderas.

Gosan vår var JÄTTEARG i någon timme på kvällningen och bara skrek så vi fick ont i öronen. Efter ett antal uppvärmningar av maten så fick hon äntligen i sig i alla fall och somnade stört därefter. Nej fy, inget kul när hon blir så där hysterisk.



Ute & slirar

 

Mollan reagerade ungefär såhär


 

Medan pappa Fredrik tyckte det var såhär kul

 

 

Ikväll åker jag in till stan och kikar på Eurovision hos mamma. Sandra ska ha Mollan en sväng medan jag solar i 20. Pallar inte med att vara kritvit längre nu. Frågan hur det kommer att gå med bristningarna jag fick, men orkar inte vänta längre bara. Sen följer nog Bröst med och kikar med oss hos mamma tror jag det blev sagt.

 

Jag kommer att stanna så länge det bara går i stan eftersom Fredrik ska ha fest/tvspel-kväll här hemma. De håller på och skriker och härjar så man inte kan sova. Men jag har sagt att vi 2 så gränsen gå och vi måste sova :)

Alexandra, glädjeförstöraren!

 

 

Och imorgon är det min första morsdag ;)

Då firar vi våra mammor & Mollis får fira mamma med att vara snäll och go hela dagen. Laddar upp för tårta redan nu.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0