.

 

Fredrik säljer sin kärlek




Och med kärleken så menar jag inte mig, utan hans käre bil ;)


Med sorg i hjärtat (även lite från min sida) så satte han ut den på blocket ikväll. Vi skulle gärna ha kvar den, om det inte vore för den jäkla skatten. Tråkigt.. men sant. Sen så fungerar det inte alls med vagnar och allt annat tjaffs som ska med överalla nu för tiden heller.

Mollis hann i alla fall åka med den en gång. Hon gillade det lika lite denna gång som i magen. Lilla busan gillar den lagomt stötiga Audin :)

 

 


Sugen på att köpa?

 

 

Ikväll har det inte gjorts så mycket. Hjärtat vårat hade nog ont i magen, för hon vägrade att äta (INTE vanligt) & när vi la henne ned så skrek hon som en galning. Var nog något tok där, men efter ett varmt bad så gick maten i och hon somnade till slut. Det är så jobbigt när man inte riktigt vet vad som är felet med de små liven.

Sen blev det en dusch för min del, och efter har vi grejjat med Ted & Liams present. Båda hjälps åt med olika saker, så det är roligt att få göra något tillsammans som båda tycker är skojj. Vi har inte så där supermånga gemensamma intressen ändå om man tänker efter :) Haha

Vad/hur den blir, det får ni se när den är klar och grabbarna ska få den.
Spännande ? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0