.



Under parasollet



Idag när jag knäppte på datorn så var det första jag såg att jag fått mejl från Gymgrossisten som menade på att man skulle köpa piller för att bli sommarsnygg. Men NEJ, sommarsnygg? Är det redan dags att börja tänka på det?

Nä fy fan, här har man gått och burit på extrakilon som varit tunga i flera månader, så nu känner jag mig lätt & smidig igen. Inte tusan orkar jag ta tag i de som är kvar :) Jag löser det enklast med att bada i Marmen & helt enkelt mysa under parasollet med Mollan. Jag ger mig frikort den här sommaren. Satsar på 2011 istället.



Björndräkter istället för baddräkter i sommar :)




Nyss kikade pappa in och hämtade en tjocktröja som han glömt här. Blev bestämt att han ska åka med till Bergvik när lillsnuttan ska väga + mätas. Ska bli roligt att se hur mycket hon väger denna gång. Känns verkligen att hon blivit mycket större :) Sist var det 4.800, jag gissar på 3.100 nu.


Handlar på Variant sen, och efter får vi se vad som händer. Om Mollan inte vaknat med röven före idag igen så kanske jag åker in till stan och hälsar på mamma. Hon kan behöva lite sällskap eftersom hon är sur idag. Bilen deras blev nämligen stulen i natt. Vilket skit!



Nej nu får jag skynda lite,
för när som helst vaknar hjärtat.



Kommentarer
Postat av: FT

Man får väl hoppas att inte heller Mollan sommarbantar....eller? 3100 är väl att backa lite väl mycket?

2010-05-17 @ 14:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0