.



En riktig sovarhelg


Igår somnade väl Mollis någon gång mellan 22-23. Vi gick och la oss bra mycket senare och räknade med att få kliva upp efter bara någon timme. Så blev inte fallet.

Klockan 7 ( !! ) vaknade hon och ville ha mat, och sen somnade hon om och sov till strax efter 10. Vilken unge! :) Så i natt har jag fått mer sömn än någonsin sedan hon föddes. Och mer blir det idag eftersom hon ska sova hos farmor & farfar. Kommer bli bortskämd till veckan :)

Idag klev vi upp vid 10 som sagt, och sen tog vi en prommis bort till morfar och kikade. Han har hunnit grejja ordning en himla massa på gården, och nu börjar det se ut som en trädgård mer än ett buskage. Kommer bli jäkligt fint det där när det är klart. Blev också sugen på att fixa lite på våran gård, men just nu hade jag mycket att fixa på datorn. Det får göras i veckan istället.



Jag & Mollie gillar rosa jackor




Ikväll får vi grillad tonfisk av svärisarna och efter det går vi väl in till oss och myser till en film. Idag åker även projektorduken Äntligen upp, så den ska invigas. Fredrik har utöver det "fixar-förbud" i helgen, eftersom han har stressat så mycket. Så just nu ligger han i sängen och kollar travet, medan jag servar om han vill ha något :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0