.



Ännu en..



Ännu en grinig dag för Mollis. Sov som en stock fram och tillbaka i natt & till 13 idag, men efter det har det inte varit mer än 10 minuters sömn. Supergrinig hela dagen och ingenting har hjälpt. Till och med när vi handlade så var det livat. (brukar annars sova genom allt vad som heter vagn)

Har varit superjobbigt, och håller tummarna på att det blir bättre tills imorgon.



På morgonen blev det i alla fall
mys en stund





Det är kulit att sitta upp





Och ligga ned är bara skit






Vid 12 idag kom Säris och hälsade på. Vi satt här och snicksnackade en timme innan vi mötte upp Ida på stan för fika på Furan. Fralla och hallonsoda räckte för mig. Efter det gick jag upp till mamma och stannade där tills Fredrik kom dit efter jobbet. Det bjöds på spagetti & köttfärssås.

Efter det handlade vi som sagt, och nu blir det bara en snabb uppdatering innan jag ska hoppa i säng. För om hon är lika grinig imorgon så behöver jag verkligen mina timmars sömn. Så det får bli allt för idag.



Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0