.



Spöa Beaver




Mollis är på ett jäkla humör idag, och tar ut all sin ilska på Beaver.
Vi tror att hon håller på att få en tidig tand & blir hysterisk inte nappen sitter i munnen exakt hela tiden. Så en av gångerna jag gått in till hennes rum så låg hon och tog stryptag på vår stackars Beaver. Han var less, men kände att hon fick komma undan denna gång på grund av att hon har ont.



Vem vågar ?


Idag har Sandra varit här och lekt. Fredrik funderade på lunchen om vi hade planerat eller om hon bara dök upp. Vilket skämt! Vem åker ut till Marma om man inte är 100 på att människan där är hemma? :) Komsikt. Men det var trevligt i alla fall. Tyckte nog Sandra också som fick mysa med Mollie (när hon inte var arg dvs)

Imorgon ska jag fika på staden vid 1. Vet inte om Carro skulle med, men jag får i alla fall träffa Säääris som äntligen kommit hem. Varit i fjällen och jobbat i ett halvår nu. Vad ska man göra där förrutom att bryta varje ben i kroppen? När man kan vara hemma med Bralla liksom :)

Nu är Fredde nere och spacklar på duken. Han som skulle ta det lugnt.. Men men, den måste bli klar den med. Ska väl sluta klaga. Jag själv ska snart gå och göra lite käk åt goungen. Magdropparna åker också i. Är så lycklig för att den finns. I natt som hon oavbrutet mellan 22.00 - 06.00, sen mellan 07.00 - 10.00. Det blev alltså 11 timmars sömn för min del också då. Vilken skillnad!




Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vilken bråkstake, låter som att jag måste komma och skydda beaver lite! ;)

2010-05-04 @ 08:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0