.



Morgon Mys 


Igårkväll var lillan krånglig från 11-tiden till halv 1 någon gång och bara gnällde, trots att hon uppenbarligen var trött eftersom det kom ett X antal gäspar under den där timmen. Tillslut somnade hon i alla fall, och djupt dessutom. Jag trodde att det skulle bli en helvetes natt, men SÅ fel jag hade!

06.15 vaknade hon till och jag blev osäker om Fredrik hade varit upp med henne eftersom klockan var så mycket. Upp gick vi i alla fall, och allt gick tokbra fast att hon inte ätit på så länge. Vi åt och var uppe i ca 1 timme, sen myste vi ner i sängen igen. Denna gång sov hon ända fram till 11. Vilken LYX jag haft ! Så idag är humöret bättre och ögonen hänger inte ned i backen. Och imorgon kl 06 kommer svärmor med vagnen och ska ta henne i ett par timmar. Sovmorgon ! :)





Storsovaren




Nu på morgonen var hon en trött liten mysis och då passade jag på att knäppa ett par bilder. Tyckte dom blev söta ändå. Synd att jag inte lyckades få in fokusen riktigt, men men.. Resterande tid av dagen är det inte så mycket planerat. Kikar väl bara film hemma och äter lite snask. Ladda upp för lördagsmorgonen då jobbet sätter igång för oss.




Kommentarer
Postat av: lie

Meeeeeeeen vad gulligt...ha det så jättebra och mys på utav bara sjutton...Kramar från Annelie..

2010-03-26 @ 19:22:53
URL: http://www.metrobloggen.se/anneliethunberg
Postat av: farsan

...vad hon växer sötisen..kul att det går framåt med lägenheten, nyfiken..kram

2010-03-26 @ 23:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0