.


Varför ?


Ja.. Varför skulle jag fixa fram en serie? Nu kan jag inte sluta kolla fast att jag är trött. Att jag fortfarande är vaken är antagligen mest för att jag är rädd att knäppa av alla lampor och somna i vardagsrummet. Har täckt alla fönster m.m, men gillar fortfarande inte att sova i rum där det inte finns en dörr att stänga till. Men inte vill jag lägga mig i sovrummet heller och känna lukten av sjukdom. Önskar att jag kunde somna till tvn som Ökan gör tex.

Annars så kliar det och har sig. Har bara de här sista dagarna blivit väldigt svullen från och till. Prickarna på benen visade jag på en bild här för ett tag sen, och nu dyker de upp oftare. Men så länge jag inte sväller upp i ansiktet så är det i alla fall ingen fara. Lite halvt drygt bara om inte annat.

Nu ska jag lägga mig och kolla på bara ETT avsnitt till, sen får det vara nog.


God natt mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0