.




Nej nu är det allt inget roligt som händer. Bilen är insnöad och den andra har karln till jobbet. Fast att den är insnöad är nog bara en ursäkt för att inte åka och göra något. Ska in till barnmorskan imorgon, så innan dess orkar jag nog inte hitta på något.

Brukar annars lyckas hitta på något i stan. Gå på loppis, fika eller något annat, men nu har det tagit slut på ork och fantasi. Men imorgon när jag åker in ska jag ändå stanna en stund och mysa runt bara. Får väl se om det är någon som vill med på en fika också. Hemma-mamman Therese kanske :) Kul att umgås med människor som man inte ser så ofta. Och ett extra plus att man får chansen att pussa lite på lill-Kevin.

Annars är inget annat planerat inför veckan. Vi ska väl försöka sätta i barnstolen i bilen, så att den sitter på plats. Skrev igår på bloggen att vi inte hade något klart, så efter fick jag lite panik. Packade i alla fall klart väskorna då. En väska till mig & Fredrik med kläder, toalett/hygien-prylar & lite kort att ha om det blir långvarigt. Den andra är lillans där det ligger lite kläder, napp, filt & nalle :)

Idag blir det kyckling & ris här hemma. Det är en av mina absoluta favoriter och försöker få med det i alla fall 1 gång varannan vecka. Brukar annars äta det på måndagar, men igår blev det kebab med pommes. Hittade en supergod kebab på Lidl faktiskt. Lidl har mycket speciella saker som är riktigt goda. På torsdag blir det VÅFFLOR hos mamma. Och det är otroligt vad jag har längtat efter det! Våfflor med sylt och glass till. Lika gott nu som det var när man var liten.

Inga nya bilder har jag att lägga upp heller. Har redan packat ned kameran, och där ska det fortsätta att ligga. Min värsta mardröm är ju att vi ska glömma den hemma. Jag vill verkligen ha bilder på händelsen, även om de kanske inte blir så trevliga att se på efter. Men det är väl mest för privat bruk i alla fall så. Kaaanske att ni får se något av dem, beroende på hur censurerat det blir, haha :)



Kommentarer
Postat av: Ökan

Du får se till att någon knäpper lagom censuserade bilder åt mig då för du vet hur nyfiken och intresserad jag är över allt som har med förlossning att göra!!!

2010-03-02 @ 18:07:17
Postat av: Alex

Ja, om inte annat så har väl du redan sett alla delar av mig så det ska väl inte vara allt för pinsamt :) Fast det är väl inget man lägger upp på facebook kanske :P

2010-03-02 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0