.

 

 

MIN dag

 


 

Idag har det varit en nästan perfelt dag för mig. Att de blev en söndag, var mer oväntat. Brukar annars vara de som är tjatiga. Hur som helst så startade den med att jag fick sova till 12 ( !!! ) Var helt utvilad och fick äta frukost i god tid då älsklingarna tog en nap på sängen. Efter någon timme for vi till Håkes för att handla lite mer. Hittade nämligen en gammal äcklig kruka i den förra källaren som jag målade om. Och till den behövdes också blommor.

Fredrik & Mollie gick snällt efter och inget gnäll. Bara en sådan sak kan göra min dag :) Efter åkte vi hem och jag fick sätta mina blommor i lugn och ro. Det är vad jag kallar en perfekt dag.


På kvällskvisten har det knackat på dörren sjuttioelva gånger, där det annars inte brukar knacka alls. Ylva först - sen Lage - sen farmor & Eyvind - sen Pontus & Ludde - sen pappa. Men jag klagar absolut inte, det är snarare tvärt om. Eftersom det som sagt aldrig är någon här annars så är det trevligt.

Nu har jag vikt tvätt, bytt sängkläder & duschat.
Fredrik har också precis duschat klart och nu ska vi kolla på film och trycka de sista chipsen. Shutter Island blev det tydligen. Blir kanske att man sätter sig vid datorn igen om det blir för läskigt.


Glada Mollan

 

Så blev det.

De där små röda är konstgjorda

hallon som jag köpte för 2 kr/st

 

Puttinuttigt

 

 

Min skitballa cykel som jag hittade

på loppisen vid E-center i helgen.

100 kr gav jag.

Fredrik ska fixa

den fin sen :)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk..tänk om det inte fanns blommor..vad konstigt..

2010-06-07 @ 01:58:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0