.

 

Mollie fick sina första

solbrillor idag


 

 

 

Halloj! Idag började dagen bra. Mollan vaknade inte förrän halv 10 (så sammanlagt sov hos i 12 timmar i sträck). Vi klev upp, myste på lite frukost och sen sov hon ytterligare i någon timme. Efter Fredrik varit hem på lunchen så for jag & pappa till Variant för att leta lite småprylar som behövdes. Gick in på affären där de säljer Allt möjligt. Jag kom därifrån med nya gardinstångs-knoppar & en egen ryggsäck till Mollan. Passar bra tills vi ska till Kolåsen.

Lite senare kom vi hem och efter någon timme kom pappa igen och hjälpte mig sätta de nya blommorna jag fick av honom på Variant. Började på att sätta en rad blommor, och ska sedan utöka med andra över. Kommer att bli fint som tusan. Nu väntar jag bara på att Fredrik ska få semeste så han kan börja fixa min ute/grill-plats.



Det fina bladet och blommor ovanför på

vår lutande matta. Senare ska jag fylla

på ovanför. Kommer bli riktigt bra !



 

Lönnfet men lycklig

 



Potatisland har vi också. I helgen kommer

fler kragar upp. Något förslag vad jag ska

sätta i de två?

 


 

 

Efter storhandlande & läggning av gumman så är vi helt slut här. Jag försöker skynda mig klar med det här inlägget så jag får gå och sova. Sängen nästan skriker efter mig. Att Mollan Vägrade att sova tills nu gjorde inte saken bättre. Annars hadedet här varit klart för läänge sedan. Men man ska inte klaga, som har en 3-månaders som sover i över 9 timmar/natt :)

 

 

 

God Natt från oss & Mollie

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men, vad tuff hon blev. Nu saknas bara lite fjortisdunk och pappa fredriks orginella dans ;) Det skulle jag vela sett!!

2010-06-02 @ 16:32:22
URL: http://sandraosth.blogg.se/
Postat av: Bojan

Ni kan ju sätta sockerärtor om ni gillar sånna! i love them! :D

2010-06-02 @ 23:12:26
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0