.


Stolta husägare


Idag blev det äntligen klart. Nu är vi ägare till en kåk här i Marma.
Anledningen till att jag inte skrivit något om det är på grund av att jag ärligt talat inte trodde riktigt på att vi skulle få det. Men nu är det sant, och då kan det skrivas.



Var egentligen inte mening att vi skulle titta på hus än på något år, men nu när vi fick nys på detta så var vi bara tvungna att gå på visningen. Kändes inte så bra för min del efter att bara ha tittat på bilderna, men när jag väl kom dit kändes det verkligen mitt i prick.

Jobbigt också på ett sätt att vi båda ville ha det så mycket, för det är inte kul att bli besviken. Men idag vid 4 startade budgivningen och Fredrik skickade sms mellan varje bud och berättade. Vi hade en sådan otrolig tur att vi fick det för 5000:- under vårt tak för hur mycket vi tänkte som max. Vilken jävla lycka!


Så imorgon åker vi till stan och skriver på papper.

Känns otroligt bra och det nästan pirrar i hela kroppen nu. Nu bara längtar jag tills vi kan börja fixa ordning så som vi vill ha det, och sedan flytta in. Jippie !





Hittade ingen bild, men är ni nyfikna så klicka här ->    Huset




Linnea var också snäll och satte i löshåret på mig idag.

Äntligen långt igen ! Nu är det bara bra saker som händer

tydligen. Kanske man skulle köpa sig en Triss..? :)



 


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin du blev i håret. Vilken längd har du? :) Hade du lust att fixa min blogg när du får en liten stund över? :)

2010-06-30 @ 23:05:31
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja grattis säjer jag igen när jag tittat på bilderna...!

2010-07-01 @ 00:39:21
Postat av: Ök

Faan vad kul! Vad du kommer gå runt och poa! :) synd att det är i Marma bara! ;)

2010-07-01 @ 10:25:47
Postat av: Alex

Tackar till alla :)



Jag kommer springa runt på den där gården och ha minst 4 projekt på gång, samtidigt.. om jag känner mig rätt Ök :) Ses på lördag!

2010-07-01 @ 10:27:39
Postat av: Malin

Jo sant det kanske men jag skickade ju en bild förut om hur jag vill att det ska se ut :)

2010-07-01 @ 12:23:05
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0