.


24 / 6



Nu råkade midsommar komma före, men det gör väl inget. Har helt enkelt inte haft en sekund över den här helgen, så allt läggs ut ikväll istället. Har väl säkert glömt skriva hälften vad vi gjort :)

Dagen innan midsommar så var i alla fall hela familjen här. Grillade och hade det mysigt, men höjdpunkten var ändå när Ted & Liam fick sin födelsedagspresent. Egentligen fyller de inte år förrän om 3 veckor, men då är vi i Kolåsen, så det fick bli nu istället.

För ungefär en månad sedan var jag och Fredrik ner till Gävle och hämtade hem ett skrot till cross. Den har nu Fredde spenderat ett X antal timmar med nere i källaren, och samma dag blev den klar. Blev riktigt fin faktiskt. Observera att jag också varit med på ett hörn. ( klistrat på flames )

Jag kan minst säga att de blev glada.. JÄTTEGLADA. Precis reaktionen vi letade efter. Så direkt for vi självklart bort till Mohed där det var lite mjukare underlag. Eftersom de aldrig åkte något liknande så sprang Fredrik efter och höll i bak. ( bara den synen gjorde min dag, haha ) Lite vingligt såklart, men det andra åker för dem var mycket bättre. Tar nog inte långt tid innan det sitter. Många blåmärken kommer det bli här i framtiden :)


Och klantig som jag är så råkade jag radera
bilderna på när den var risig.

Men ni får i alla fall se en efter-bild



Småstolta grabbar tror jag

 


Hela gänget i Mohed


 

Mollis busar som vanligt


 

Tummen upp för mathildas outfit

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0