.

(Skrevs igår)


Söka & Söka.. GE BARA!


Det är ett jäkla massa sökande av jobb nu kan jag säga. Eftersom jag fått klartecken av mamma att hon kan ha Mollie ( och också hon får en liten lön ) så känns det som det börjar sticka i fingrarna. Vill uuuut.. träffa folk! Fast framförallt.. Tjäna PENGAR! Med mina lägstanivå-pengar från Försäkringskassan kommer man inte långt med. Klarar oss, men det är så jäkla trist att snåla jämt & alltid. Så ja, GE MIG ett jobb bara :)

Idag har jag i alla fall varit duktig och ringt runt. Kanske fick ett napp.. vi får se. Och då det inte verkar finnas ett bajs här i Söderhamn så har jag ringt på jobb i både Gävle & Huddik. Det får väl helt enkelt bli pendling då. Vad ska man göra? Rycka upp Söderhamn igen, det vore väl något. Tänk om inte TP funnits här.. då skulle det inte finnas många ungdomar kvar.


Mollis & Sandra leker



Under dagen har både mamma & Sandra varit här. Lockade håret på mor, och sen var Sandra snäll att ta hand om lillan medan jag fick storstäda en sväng. Äntligen fick jag ta bort det där lagret med damm som låg överallt. Så ikväll kan man lägga sig i soffan och känna sig nöjd.

Har nyss kommit in från grannarna/svärisarna. Där har vi fått grillat. Nu ligger älsklingarna mina och sover. Jag tror att Fredrik bara hade tänkt att Mollie skulle sova, men lyckades som vanligt hänga med John Blund han med. Det är löjligt vad lik varandra de är de där två :)

Ska väl ta och väcka honom nu snart så att vi kan kika lite film. Just ikväll hade det kunnat få vara bäcksvart ute så det blir myspys här inne med tända ljus. Vi får dra ned persiennerna i alla fall, hjälper lite. Imorgon ska det fixas med BMWn eftersom det kommer någon och ska kika på söndag. Jag själv ska på ett "jobb". Lage vill att jag ska knäppa kort på saker han ska sälja.


Nej nu blir det film och en jäkla massa mys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0