.


GLÖMA?


Hade nyss två 08:or på främmande. Matta & Johann.
Kul att träffa dem också. Händer inte så ofta nu direkt. Inte hade de någon speciell semester heller i år. Trist som fan! Men vi hinner kanske ses lite på midsommar.

Hur som helst så tror jag att de har varit lite för länge i storstaden nu eftersom de glömt hur man pratar här hemma :) Jag skulle förklara att Mollie glömar på allt.. " Va? ", fick jag till svar. Glöma.. det ordet använder vi nog varje dag. Haha, lite roligt är det allt.


Mollie drog på smilebanden



Det var kulit med Johann





Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer. Hade för mig att det var något idag som jag skulle komma ihåg, men det är som bortblåst. Kan inte ha varit något speciellt viktigt då med andra ord. Eller ?

Just nu sover Mollis en stund. Sen kanske vi tar oss en promenad ner till farmor och kikar (glööömar). Vi ska snart forsla ned spisen till henne också. Får väl hoppas att den är fullt fungerande eftersom den lyckades få vatten på sig sist det tokregnade.


Jaja.. nu ropar blommorna på mig att de är törstiga.

 

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jaha där ser man! Ja allt hänger ihop ;) haha =)

2010-06-19 @ 12:07:13
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0