.



Kul med prylar


 

Idag for jag in till staden vid 13. Lämnade av Mollie hos mamma och åkte sen ut till Mias loppis där Nathalie & Liam väntade. Vi gick några rundor, men jag föll väl inte för något sådär ordentligt som jag annars brukar göra. Det var väl en stol, men lika kan man hitta när som helst i stort sätt.

Tog oss en fika på Tewes, fast det blev dock en kanelbulle eftersom de inte hade mina vanliga sockerbullar. Inte alls lika gott.. Efter blev det en sväng på presentboden. DÄR kan jag därimot hitta en miljard saker som jag vill köpa. Älskar alla småsaker! Denna gång kom jag därifrån med en skylt & en fin "Häng-grejj" (se bild).

Senare på dagen traskade jag över till far min. Bjöd över honom på Fredriks special köttgryta som han kom och käkade. Kul att få bjuda på lite mat ibland. Är annars vi som far runt och får en massa :) Men jag antar att de blir så när man har små barn. Finns liksom inte tid till att ordna.

Efter maten stannade pappa kvar och pratade en stund. Fredrik stack fort som attan och fiskade. Vilket lyx ! Kom senare hem med en skaplig gös. En till lika och det blir en lagom måltid till oss. Gött med gös!

 


Liam hade skoj på Tewes

 

 

Passande skylt för dagen

 

 

" Häng- grejjen "

 

 

Ylva satt ute och jäste på altanen

 

 

Imorgon lät det som om Matta skulle kika ut. Kanske Johann med? Hoppas att det blir fint väder imorgon också för här hemma kan man knappt vara. Funnits så otroligt lite tid, och det har lyckats blivit riktigt skitigt. Funderar på att tvinga ut mamma så att hon kan passa Mollie. Går mycket snabbare att städa när man får göra det oavbrutet.

 

Ikväll blev det sent, men nu ska jag allt gå och sussa.

Mollie vaknade inte igår natt, och hoppas på att det fortsätter så även denna.

 

 

Natti

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0