.



Fixa & Trixa



Just nu är jag trött.. lite FÖR trött tror jag.
Brukar bli så att jag fastnar framför datorn när jag har något att göra. Ikväll frågade Malin om jag ville fixa till hennes blogg lite mer, och det är väl klart. Fast det är så himla svårt.. Att veta hur andra vill ha, och vad de har för smak. Aja, jag lägger en grund så kan mina kära gå in och ändra om det de inte gillar. Men hennes måste jag påstå blev fin med nya headern :)   Kika vetja : Malins Blogg






Idag var jag, Mollie & mamma till Bollnäs. Att koppla ur airbagen gick snabbare än vad vi båda trodde, så vi var hemma efter 1½ timme igen tror jag. Åt då lite tjockismat på donken, och sen kikade vi runt lite på stan. ( tills M fick ett tröttanfall & jag fick åka hem dvs ) Efter det har vi bara slöat här hemma.

Imorgon händer det inte alls något speciellt. Jag kanske tar mig in till stan och går på loppis. Blev ju inget idag eftersom det endast var öppet tis,tor,lör i Bollnäs. Det är väl bra typiskt va? Jag är ute fter ljusstakar mest, krukor också. Efter Fredrik slutat ska vi storhandla. Alltid lite tjatigt..

NU ska jag i alla fall gå och sova. Alla bloggar får vila ett tag.


God Natt mina vänner





Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja verkligen =D tack så mycket! ^^,

2010-06-15 @ 16:02:21
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Linda

http://www.trend4you.se , tror du kommer gilla den här sidan :)

2010-06-16 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0