.



Grattis Mamma !



Hipp Hipp Hurra, för idag är det gammeltantens dag ;) 46 hela bast.
Hon & Liam kom och hämtade oss här på dagen och vi for in till stan. Där fixade jag två fina blommor & ett presentkort jag fixat själv. Fick en prenumeration på tidning. Ganska bra present tycker jag. Sådant som man själv skulle vilja ha :)

Efter det fick vi mat där & mer tårta. Innan vi kom hem nu ikväll så hann vi ut till skärgården och göra ett klipp. En superfin flytväst för 200 kr. Själv blev jag så avundsjuk på alla fina hus där ute, så att ögonen nästan tårades. Vinna 25.000/månaden i 25 år hade varit något. Imorgon ska jag köpa mig en lott.



Ville inte vara med



 

Igår var vi inne i stan och fikade. Mollis valde att vara en jättelugn bäbis hela dagen så det var för en gångs skull riktigt skönt att få sitta still och prata. Skillnad mot för idag då hon gallskrikit 90% av sin vakna tid. Såna här dagar man nästan funderar va man gett sig in på :)

 


Oliver lägger på ett flin





Liam gottar på leksaken


 

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Nämen kommer du från Söderhamn eller nåt? =) För där är min kusin Liam^^,

2010-06-15 @ 16:07:16
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0