.

 

 

Who let the dogs out?


Igår var det två hästar som kom och hälsade på. Idag var det två hundar. Plus Mathilda & Mamma. Än har det inte hänt mycket alls förrutom det. Känner inte ett dugg sug efter att ens gå utanför dörren. Är så otroligt trött heeela tiden. Vad beror detta på? Jag tror att det är i brist på saker att sysselsätta mig med. Ska i alla fall ta mig in till stan någon gång denna vecka för att lämna in papper på FK.

Vid 4 tänkte jag ge Mollis hennes omgång av mat, sen kanske vi far till Variant en sväng. Måste få komma ut lite. Och alltid så har man lyckats glömma någonting att handla i stan. Tur ändå att det finns här. Sen ska jag raka vägen till Lindens apotek för att köpa en ny burk med magdroppar till Mollie. Vi slutade med dem här, och de två senaste dagarna har bestått i att bära på en arg bäs. Igårkväll fick hon igen, och idag har hon varit toknöjd. Ca 170:- kostade en flaska. Hade den kostat 1700:- hade jag köpt den ändå.

 

 

Razz & Texas

 

 

 

Igår somnade Mollis på pappa.

När hon vaknade hande hon en fin

rand på hela ansiktet. Glad ändå :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0