.







Imorse när jag gjort klart Mollies mat och gick in på hennes rum så låg hon åter igen åt fel håll i sängen. Endera har hon ålat sig dit under natten, elle så bara på några sekunder när hon vaknade. Hur som helst så är det dags att börja vara försiktig med vart man lägger henne, nu när hon kan flytta sig själv :)

Idag ska vi inte göra något speciellt. Ska väl sticka ut näsan genom dörren snart och känna om det är någon värme. Bra roligt det där.. När det är kallt så är jag inne och fryser halvt ihjäl. När det är varmt så sitter jag på verandan och håller på att avlida av solsting. Aldrig är det bra :)

Funderar på att bege mig till Konsum en sväng och köpa lite nålar & sen ringa pappa och fråga om han vill hjälpa mig upp med tyget på varandataket. Det är nämligen så passa fult att man vill täcka det med något. Det får bli dagens aktivitet. Sen ska vi bara ta det lugnt innan Fredrik kommer hem.


För idag är det tisdag = Veckans storhandling



Vår lilla knäppis som ska ligga åt fel håll.
Observera vilket rött hår hon ser ut att ha ibland.


 

 


Kommentarer
Postat av: Matta

Sötnöt :)

2010-06-01 @ 12:36:04
Postat av: Ökan

Hihi! Hon har väl dina fina rödpigment :)

2010-06-01 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0