.


Trav i Bollnäs

Idag vid 12 åkte vi till Bollnäs. Inte ofta man är där.. Men idag var det skoj, då det var V75. Mitt första besök på en bana. Riktigt roligt var det också, som jag hade misstänkt. Satsade i nästan alla lopp. Gick bra i bärjan, men sämre på slutet. Aja, inga stora pengar som försvann och det var värt spänningen. Där har vi någonting som jag vill göra om. Kanske ha lite mer koll nästa gång :)

Var sen in till stan och åt med travgänget. Nu är vi hemma och ska se Snabba Cash en nu chans. Började titta igår, men då fanns det ingen text till. Skulle väl gå bra ändå tänkte vi, men icke. Det pratas Ryska/Spanska nästan hela tiden så nu ska vi göra ett nytt försök.




Mollie hade också kul.
Fast lite högt med alla tottohästarna







Satt precis vid mållinjen






Imorgon blir det loppis med Nathalie. Hoppas på att kanske hitta ett gammalt fönster. Har lite planer för det, men jag har ännu inte hittat något som passar. Man kan ju hoppas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0