.

 

Livet leker



Bara för en månad sen så tycktes allt vara bara tråkigt och piss, men nu har det totalt vänt. Vi var idag in och skrev kontrakt, så nu är huset vårat :) Jag fick mig också ett par nya sandaler idag, och vi hittade en present till en person som snart fyller år. Kan inte skriva vem såklart.

Hur som helst är allt väldigt kul och allt ser ljust ut i framtiden. På lördag startar det med Mollies fest, och efter drar jag vidare på en vuxnare fest med mina efterlängtade flickor som kommit hem. Det ska bli riktigt roligt! Fredrik jobbar bara en vecka till, sen har jag semester i 4. En av dem åker vi till Kolåsen och fiskar. Sen om kanske 2 månader kan vi börja rusta upp det lilla på huset som vi vill, och senast den 1 September bor vi där :) Ja, just nu leker livet.

 

 

 

Och vilken familj man har sen..

Världens bästa sambo & vår guldklimp :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0