.



Gävle


God kväll!
Just för tillfället sitter jag och väntar på att kvällens film ska börja på tvn, och tänkte passa på att skriva lite om dagen så länge.

Imorse skulle vi ha varit i Vågbro vid halv 10, men planerna sket sig stort. Upptäckte att bilen var totalt täckt med snö + att den var full med is. Jag tror att det tog oss ca 30 minuter bara att få bort allt för att ens komma iväg. Men efter allt var klart så hämtade vi i alla fall upp Mörtos, sen Malin & Caroline. Begav oss ner till Gävle och lyckades hitta en gata som vi var ute efter skapligt smidigt. Tur att jag bott där, annars hade vi troligen Aldrig hittat.


Mört fick lydigt sitta i baksätet, då jag
som fetto bara får plats där fram




Tjejerna var mindre sugna att vara med på kort


Jag och flickorna traskade runt och hittade allt vi behövde. Jag letade efter något att ha på mig här framöver när Carro har fest, och sen när jag själv ska ha en liten förluva. Hittade två par klänningar, samt en jeans-skjorta att ha över. Tacka vet jag Gina som man kan handla en massa på utan att bli totalt ruinerad. Sen att jag har en egen liten "sugardaddy" som ger mig lite pengar är också bra :)


På H&M blev det lite smått.
2-pack tights, lepsyl, ögonbrynspenna,
örhängen & en massage-sak




Efter att ha gått i ca 1½ timme så blev det käk på 9an. De åt pizza och jag smarrade på en tallrik friterad kyckling med ris & sötsur sås. Det var supergott, men dyyyrt. I alla fall eftersom jag aldrig får i mig det som kommer på tallriken. När maten var uppäten var brudarna sugna på att ta ett till varv på affärer, men jag stannade med grabbarna. För vid det laget var jag totalt slut i varje del av kroppen och klarade inte mer. Åkte hem efter ett tag, och hemresan var superjobbig. Ont i rygg, mage & med ben som krampade hela vägen.

Väl hemma var jag mör så jag la mig i badet för att tina upp lite. Det hjälpte faktiskt en del, men jag blev extremt trött istället. Funderade ett tag på att gå och lägga mig för dagen, men valde att begrava mig själv med täcke & kudde i soffan istället. Fredrik har gått upp till grannen för att spela spel med några. Jag var också uppbjuden, men orkar helt enkelt inte nu. Så resten av kvällen hade jag tänkt ligga och glo på dåliga filmer, äta onyttigt och sen läsa tills jag somnar. Skönt det med.


Ikväll ser rumsbordet ut på detta vis,
med allt som behövs för slippa kliva ut soffan








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0