.


Onsdag


Nu är det Äntligen onsdag och idag får vi veta om vi får flytta in i lägenheten redan nu snart, eller om vi måste vänta i någon månad till. Ah, jag vill veta Nu Nu NU ! Det känns så otroligt kul och spännande nu när man sett ut saker att ha, och bestämt tapeter & färger. Vill bara komma från denna trånga och tråkiga lägenhet..

Annars idag ska jag inte göra någonting alls. Man skulle kanske tagit och hittat på något för att få tiden att gå, men det känns inte som om jag har ork till det. Ska väl testa genom alla kläder jag fick av Rebecca igår. Två hela Icakassar proppfulla med stora tröjor ( som jag verkligen behöver! ). Mycket snällt :)

På fredag blir det i alla fall en tripp till Hudik. Haha, det är roligt att jag för varje gång jag åker någonstans så säger jag "det där var sista gången jag åker någonstans innan hon kommer", men ändå åker jag i alla fall. Då ska Ted till ögonläkaren och sen ska vi kolla på lite loppisar på samma gång. Bland det roligaste jag vet faktiskt.

Och ändå blir det inte den sista gången jag åker nu heller, för OM det blir så att vi får lägenheten så ska vi ända upp till Sundsvall på IKEA också innan det är klart. Tyvärr så har dom inte allt i Gävle, så det är lika bra att åka dit på en gång när vi har firmabilen på lån. Självklart hade jag kunnat stanna hemma och låta karlarna ta hand om hämtning, men jag litar inte på dem. Ska ha en hel del mer som finns inne på självplocket också, och det vill jag sköta själv. Annars kommer de väl hem med helt fel saker, och glömmer hälften. Nejnej, vilken mardröm.

Men en fråga..
Är IKEA mycket större i Sundsvall eller hur är det? Jag har aldrig varit där själv.


Nej, nu funderar jag faktiskt på att mysa mig ner i soffan och kolla på en film. Jag har bara hört en massa bra om "My Sisters Keeper" så jag nästan inte kan hålla fingrarna i styr från den. Och tydligen är det en grinfilm, så jag vill se den själv :)


Skruvar + hallonsoda + film + ensammen = Perfekt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0