.



Presentkort till tusen


Blev less på att sitta här hemma hela dagen idag, så vid två åkte jag in till staden. Hämtade upp mamma och så gick vi till Bookia. Ni minns kanske att jag pratade om att fylla på med bilder i mitt album?

Tänkte lite mer på saken, och bestämde mig istället för att köpa ett nytt & fylla. Blev så otroligt sugen på att köpa en massa fint nu när alla bilderna kom, och på Bookia hade jag presentkort sedan jul. För pengarna jag hade kvar på kortet fick jag ett jättefint album med ca 30 svarta blad i + lite fina saker att klistra på dem.

Var meningen att jag bara skulle köpa det, men det blev en jäkla massa. Kom också på att jag hade presentkort på HårCenter & Kicks också. Så jag gick för att leta reda på en "dust it" till håret, men tyvärr hade inget av ställerna en. Köpte istället en kräm för håret, eftersom jag plattar det så pass ofta. Ska försöka att få ordning på håret så det inte går av och har sig i framtiden. På Kicks hittade jag en hudkräm som jag varit i behov av en längre tid. Det är bra med presentkort. Man köper saker som man annars är för snål för :)

Albumet ser ut såhär


Hårgrej & hudkräm



Var också in på Sia i stan, där mamma hade presentkort.
Jag blir helt till mig där inne på grund av alla superfina saker. Hittade ett vitt bord med träskiva på + 6 stolar som gick på 6.000 kr. Det kan jag inte påstå var ett överpris. Vanligtvis brukar bara själva bordet ligga i den prisklassen. Flyttar vi nu snart så är det på tiden att vi skaffar ett nytt bord, så det tål att tänkas på. Hittade också en fin doppresent där till Liam, men det kan jag inte säga vad det är :)

Hemma i Marma igen fick vi käk hos Lage & Susanne, och vi stannade i någon timme innan Fredrik traskade till grannen. Jag själv begav mig åter igen till stan. Där visade jag pappa alla bilder samt albumet som han ska jobba med här i framtiden. Så nu har han att leka med ett tag innan alla bilder på gullet ska in. Blir nog bra det där.


Pappa Mats kollar på bilder



Pipen posade och såg ut som en tiger



Hos pappa såg jag någonting jag ville ha!
Har letat runt i Bollnäs, Hudik, Gävle & här efter fina små hyllor tills vi flyttar. Jag har nämligen tänkt sätta krukor på dem och sen ha gröna växter i dem i sin tur. Men efter letande på loppisar och andra ställen så hade jag i stort sätt gett upp. Och när jag kommer till honom så har han en Exakt sån som jag letat efter. Frågade vart de kom ifrån, och tydligen hade gubben snickrat dem på lunchen en dag på jobbet. Men VA?

Så nu har jag önskat mig 4 stycken till vi flyttar. Det blev jag lycklig för :)
Man har tur som omges av kreativa människor. Blir både roligare och mer ekonomiskt.

Lyckades sitta och kackla med honom & Ylva tills halv 12, sen har jag tittat på en film här hemma. I vanliga fall skulle jag legat och sova/läsa nu, men jag gruvar mig för att gå och lägga mig. Det är så otroligt jobbigt att ligga och inte kunna sova. Då sitter jag hellre här och halvsover på datorn tills utmattningen kommer...


4 stycken liknande beställda



Rolig tavla



Lite läskigare tavla,
men en av mina favoriter





Tack & Godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0