.



Röda Slö-dagen


Jag undrar hur många det är som ligger i soffan och bara döar idag?
Här hemma är vi i alla fall två.


Var meningen att hela patrasket skulle komma idag, men de fick sig en liten otrevlig överraskning igår. Ted klagade på att det kliades i stjärten, och när de till slut kollade så hade han fått mask!! Blää.. Så nu får se sitta i stan tills det har försvunnit innan vi träffas igen. Jag blev också smittad av sånt när jag var i 6-7 års åldern och det jag minns var den äckliga medecinen vi var tvungna att ta.





Så idag ligger vi bara hemma och tar det lugnt istället. Ska väl försöka sig på att fixa lite käk senare, men det känns väldigt ointressant. Kanske till och med struntar i det idag. Eller så blir det något som går väldigt snabbt. För utanför dörren kommer ingen av oss gå idag i alla fall. När jag kollade tidigare idag så var det -20. Ungefär 15 grader FÖR kallt för min del. Burr !

Och just ja, det har blivit lite ändring i planeringen här. Fredrik, den yrbollen, kom på att det var den Andra veckan i Feb han åker till fjällen. Så den lilla baby-showern kommer att hållas endera den 12 eller 13e istället. Förhoppningsvis är det fler som kan då. Och nu blir det väl lite roligare också, när man vet vad det är för någon där inne : )



Kommentarer
Postat av: Ök

Åh vad synd! =/ Jobbar kväll då!!

2010-01-06 @ 20:43:55
Postat av: sandra

Har inte fått mitt schema än, men längsta jag jobbar är ju sju så I´ll be there :)

2010-01-07 @ 09:11:00
URL: http://sandraosth.blogg.se/
Postat av: Matta

I'll be there, too :)

2010-01-07 @ 15:01:43
Postat av: Alex

Bra det tjejer :)

2010-01-07 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0