.


Vart är du?

Jag blir galen, och får lite panik också.
Har nu letat ännu en gång runt i lägenheten och hittar inte laddaren till kamerans batteri. Vad händer då om vi måste åka in på BB redan inatt, eller imorgon? Kameran står på sista pricken nu, och det skulle vara just typiskt om den la av när man ska knäppa på det viktigaste ögonblicket i livet. Nu är frågan :

Har jag glömt den hos någon av Er?

Eller är jag som vanligt så smart att jag lägger undan sakerna jag är rädd om, och sen glömmer stället? Det har hänt många gånger förr, så det skulle inte direkt förvåna mig.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Om det blir bråttom så lånar du min laddare. Jag lägger den överst på hyllan i hallen så slipper jag också leta om det blir bråttom.

Jag tippar på fredagen den 12 mars, på Viktoriadagen.

2010-02-27 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0