.



Skrivare


Det är inte ofta man behöver en skrivare till datorn, men nu på senaste tiden har jag märkt att det behövs. Denna gång är det inköpslista och lite annat som ska ut till Ikea. Skrev igår att vi planerat inför fredag, men nu har vädret bestämt sig för att sätta sig på tvären redan då, så det får helt enkelt bli imorgon istället. Gud så omständigt det ska vara för denna jäkla snö !

Hur som helst, är det någon som har en skrivare?

Jaja, vi åker en dag tidigare och jag lider inte. Nu hoppas jag bara på att det blir lika fint väder som idag. I alla fall lite sol mellan molnen ibland. Allt brukar bli så mycket roligare då :) Tyvärr så kan inte pappa eller Ida följa med eftersom det blev mitt i en vecka, men det kommer fler gånger. Om jag inte är ute och cyklar så kommer vi väl på mer och mer saker som kommer att behövas när vi väl kommit in i nya lyan.

Idag är det inte något annurlunda än igår egentligen. Fredrik är fortfarande hemma med världens förkyldning, men han tar sig ändå samman och åker imorgon. Tycker faktiskt lite synd om pojken, men det är verkligen sista chansen nu.. Vi har varit på Variant en sväng, men sen händer det inte mycket mer. Ska väl laga någon slags mat om någon/några timmar, och sen blir det väl endera OS eller film. Har Äntligen fixat fram nya Twilight nu, som jag längtat efter att se. Vad det än blir så får det bli tidigt i säng i alla fall, eftersom vi tänkt vara iväg till 9. Det är ändå en bra bit till Sundsvall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0