.



OS / Tvätt-tankar


Ikväll består kvällen mest av OS-tittande.
Det är roligt att se när det går bra.. väldigt trist när det går skit. Men det är rätt roligt att lyssna när vi "underbarn" till svenskar ska klara ALLT (enligt kommentatorerna), fast att vi ligger en evighet efter. Okej, det är bra att vara posetiv och hålla humöret uppe, men jag tycker att vi sätter våra tävlande lite på pedistal.

Kul var det i alla fall att se guldet + bronset tidigare idag.
Den enda gång man på riktigt får se vuxna karlar gråta floder och darra på rösterna. Mysigt med våra känsliga gubbar som släpper lös känslorna under OS :)

Fredde är sjukling idag, och blir antagligen hemma från jobbet imorgon. Får se om jag orkar umgås med en sån tråkis eller om jag åker in till stan och fikar lite. Lät som mamma var en hel del sugen på en sväng. Vart det slutar beror nog mest på vädret. Är det snöstorm så känns det inte så aktuellt att köra bil.

Ikväll har vi börjat tvätta av alla kläder så att de är klara för flytt. Passade då även på att tvätta alla nya baby-kläder (eftersom jag hört att man ska göra det) för att minska risk för utslag. Köpte ett sköljmedel som det stod att den var mild på, kan ha varit Softlan. Är det bra? Vilket ska man ha?








Kommentarer
Postat av: Farmor

Egentligen helt onödigt med sköljmedel. Men undvik alla parfymerade produkter, även i tvättmedel. Är säkert allergiframkallande i längden. Tråkigt men sant. - Ja roligt med alla gubbar som grina.

2010-02-22 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0