.


Jag får vingslag !





Fy, det skär i hjärtat när man ser det fina vädret ute och inte har något att göra. Just nu vill man bara öppna alla dörrar och fönster för att få in luft, men det är fortfarande för kallt. Det var många år sedan jag längtade så mycket till vår/sommaren som i år. Allt det roliga händer då och jag kan knappt hålla mig. Så nu hoppas vi på att solen fortsätter att ligga på här, och smälter bort lite av de överdrivna snöhögarna.

Just nu har jag bara otroligt tråkigt hemma. Har bilen och skulle kunna åka in till stan och göra någonting, men vad? Har man inte obegränsat med pengar så går det inte så bra att åka in jämt. Och handla måste jag vänta  med tills Fredrik kommer hem. Då ska det städas, tvättas, handlas & packas. Sen åker han på torsdag-morgon. Hm.. trist det med.

Imorgon och på fredag ska jag stryka runt nya lägenheten och kolla om det händer något där. Hon som bor där ska väl tydligen vara ute på fredag, så förhoppningsvis så får jag kanske komma in och kolla lite innan det ska rustas. Måste mäta in det sista så det är helt 100 att allt får plats. Skulle vara tjatigt om man åker till Sundsvall och köper saker, och så får de inte plats på sina ställen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0