.


Söndag


På morgonen till söndagen vaknade jag runt 10 någon gång, men pallade inte att kliva upp. Somnade om och sov tills klockan var runt 2 någon gång. Precis när jag klivit upp så fick jag ett mess av Nathalie som undrade om de kunde komma förbi en sväng. De kunde de, och efter ca 10 min var de här. Fick se ut som ett slitdjur ett tag, men det gjorde dem ingenting skulle jag tro.

Efter de hälsat på och druckit lite kaffe så var det bara dags att fixa iordning det sista och fara igen. Denna gång var vi på väg till Söderala igen, fast till en gammal vän till Fredde. Hon dem lagade vi mat och åt tillsammans, och bara umgicks. Kollade på deras minigris små bäbisar, som var otroligt söta. Synd att de inte håller sig i den storleken tycker jag :)






Den här busen var min lilla favorit :)




Vi var väl hemma någon gång vid 10-tiden och då var jag totalt utpumpad. Grejjat med en massa hela hela helgen, så det var otroligt skönt att bara kasta sig i soffan och slöa resten av kvällen. Gick och la mig i skaplig tid och sov ända tills Fredrik åkte tillbaka till jobbet efter lunchen idag.

Om ca 40 min kommer han hem igen och vi ska bege oss till stan och gå på den sista föräldrakursen. Ojoj, nu har det plötsligt gått nästan 3 veckor sen det började. Det är otroligt vad tiden går fort när man har saker att sysselsätta sig med. Slutet av den här veckan kommer dock inte gå så fort skulle jag tro nu när Fredde åker. Så torsdag-söndag kommer jag nog mest gå och tröka.




Kommentarer
Postat av: Jessika

åh vad söta små grisar!

2010-02-15 @ 16:11:54
URL: http://ettcitat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0