.


Lördag


Ökis åkte väl hem någon gång på förmiddagen.
Efter det gjorde vi väl ingenting speciellt här hemma. Duschade och gjorde mig iordning för Carros fest som skulle börja lite senare. Tog en överdriven lång tid på mig, mot för vad jag annars brukar göra. Det berodde väl mest på att det nya håret var ovant att hålla på med, och då behövdes det lite tid för att fixa till.

Vid 6-snåret orkade jag inte vänta längre och åkte dit. Då var det inte så många där, men det ramlade in folk stadigt under tiden. Efter ungefär en timme for jag vidare till Mörtens hem där Matta befann sig. Var där ett tag innan jag skjutsade dem till Carro, och stannade väl kanske en halvtimme till innan det fick vara nog. På lokalfesten är det väl ingen höjdare att vara när man själv är nykter och helst skulle vilja sitta stilla. Men det var roligt att få träffa/se lite folk och så i alla fall.


Födelsedags-barnet!



















Efter åkte jag hem och skulle kolla på film med karln min. Tråkigt som tusan var det på tvn så vi bestämde oss för att åka in till mamma & Tony + grannar i stan. Så vid 12 kom vi dit med tvspelet och spelade till 3 någon gång. Väl hemma igen var jag totalt ute och somnade som en stock åter igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0