.


Majas


Imorse var det dags att klippa håret igen. Försöker att få lite fason på det efter sista hårförlängningsfiaskot. Klippte lite på topparna och la i en färg i hårbotten. Inget speciellt liksom. Efter åkte jag hem till mamma igen för att hämta Mollie. det slutad i att vi bestämde oss för att passa på att åka till Regsjö och se på butiken som Camillas far+tant har (Majas). Jag blev väldigt förvånad av hur jäkla STORT och MYCKET det fanns. Jag hittade väl ungefär tusen saker som jag skulle vilja ha. Hem kom jag med en lunchlåda till Mollie och en present till Fredrik som fyller år nästa vecka. Kommer återvända mycket snart. Då ska jag dra med mig Nathalie, hon kommer att få vingslag där :)


Ikväll ska jag och Fredrik på lite av en date. I julklapp fick vi nämligen biljetter till Ståstadsliv på Folkan i Bollnäs. Så nu sitter jag väl mest bara och väntar på att han ska komma hem och vi ska äta, och sen brassar vi dit. Och eftersom vi inte kommer hem förrän sent så sover Mollie i stan. Kan vara behövligt då hon höll på att bråka halva förgående natt och skallade oss hejvilt i sängen.


Imorgon ska jag rönka ryggen och Mollie ska till BVC.
 Heldag på sjukan med andra ord. Tjohej, leverpastej.




Mycket prylar i ett hörn



Mollie tjöt av glädje då hon såg hunden



Snygg industrilampa



Flickhimlen



Mollan fick en rosa box



Vovven hette Molly



Camilla, och Mollan som fått syn på hund igen



Jag vill HA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0