.


Hemmadag


Som jag skrivit så har Mollan var sjuk och det har ännu inte riktigt släppt. Känns dumt att hålla på att köra runt henne när hon är dålig också. Man vet själv hur skönt det är att vara hemma. Så igår och idag stannade vi hemma. Skulle försöka mig på att gå runt Lötgärdet igår med pulkan. Vi knäppte lite kort och tittade på fåglar, men det var nog inte en sån smart idé. Lill-gumman blev frysen och lite hängigare när vi kommit in. Så idag stannar vi inne hela dagen.






Morfar hade gjort jättefint i köksfönstret.
Önskar att jag hade tid till att arrangera lite här jag med.. :(




Grannens vedhög skulle nog Lillemor vilja slå vantarna på



Fina kontraster på vintern



Något som INTE är fint är våra hus-siffror..
Det ska jag ta tag i så fort snön försvinner





Kommentarer
Postat av: Farmor

Men ööööh vilken trave. Hur GÖR dom??

2010-12-17 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0