.



Kräk i nya badrummet


I fredags åkte jag, Mollie & Sandra till Valbo och gick på IKEA. Köpte det sista till badrummet och allt gick smidigt och vi var hemma till halv 2 igen. När fredrik kom hem så lämnade vi av Mollan hos svärföräldrarna och sen satta vi igång att måla. Höll väl på fram till 3 på natten, men klart blev det.

När vi skulle ta upp de nya möblerna så var det med min tur inte konstigt att handfatet hade en spricka i sig. Så nu får vi vänta på ett nytt som antagligen kommer att ta ett tag :( Och det var liksom handfatet som gjorde hela grejen. Men vi har i alla fall satt upp allting annat nu.


Före



Efter








På lördagen for vi till babysimmet och allt verkade som vanligt. Tills vi satt i bilen på väg hem då Mollie la den största fontän-spyan jag någonsin sett. Väl hemma spydde hon två gånger till innan det var klart. Runt 5 blev Fredrik också dålig och han la sig och sov för dagen. Så det var jag som fick ta hand om Mollie hela kvällen/natten. Hon vaknade helt yr och var vaken en kvart-halvtimme varje timme ungefär. Så som ni kanske förstår så åkte jag inte och jobbade idag. Men nu verkar det vara bättre i alla fall, men vi är fortfarande hängiga här hemma. Kanske bara att vänja sig inför dagis, aka det stora smitto huset.


Två slagna hjältar




Hittade två guld-ramar på loppis för
5:-/st som jag grovmålade vit/gråa






Kommentarer
Postat av: Farmor

Blir snyggt.

Uhhh börjar må illa när jag läser....



Nyfiken på köksön, tänker absolut skaffa en sån som arbetsyta i köket här...har jag skrivit det redan?

2010-12-12 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0