.



Oooa hela natten, ooa hela dan


Just nu är det aldrig en lugnt sekund. Igår när Fredik kom hem från huset så var det min tur att traska upp. Målade alla smådetaljer första svängen och slipade. Efter ca 4 timmar & med 1 kg slipdamm i näsan så hoppade jag också i säng. Efter 2 minuter så var det Fredriks tur att kliva upp igen. Denna gång för att skjutsa familjen till Arlanda. Kom hem vid halv 6 igen.. Nu är det han som sover. Men om 1 timme så är det dags igen. Blir inte mycket till sömn nu med andra ord.

Idag ska vi bege oss in till Coop. Vi har sett ut en färg som ska pryda väggarna i hall/köket. Blir en slags sandfärg. Tråkigt, jag vet, men lätt att ha möbler till. Så får det bli. Den enkla vägen för en gångs skull. Sen ska det målas lite till i sovrummen & till kvällen lägger vi in det nya golvet. Ska bli spännande att se hur det kommer att se ut.

Medan de håller på med golvet ska jag börja med ett projekt i Mollans rum. Det har med hennes säng att göra, men mer säger jag inte. Knäpper kort sen så får ni se själva :) Ja, det är väl en sammanfattning av dagens schema.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0