.



Soff - fynd


Igår satt jag och kollade priser vad folk tog för soffor eftersom vi ska sätta ut våra. Helt plötsligt får jag syn på en med den exakta färgen som jag vill ha & till ett väldigt bra pris. YES! Ringde, och vi hade tur eftersom det var jättemånga som ringt på den. Fort iväg efter maten och nu står den här, bland allt annat i vardagsrummet. Härligt, då blev det billigare än att köpa en ny. Så nu ska vi utöka soffan med en schäslong & fotpall från IKEA var det tänkt.



Den här + en naturfärgad schäslong.
Vad tror ni om det?






Idag ska väl jag och Mollis försöka hitta på något, men vad? Försöker spara varenda öre till flytten, och det känns inge kul att slösa på en massa onödigt innan. Kanske tar en promenad ner till farmor och kollar läget med kattungarna. Någon som vill adoptera förresten? Tre grå & två svarta. Hojta till i så fall ! Kan sätta ut bilder efter jag varit där.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Verkligt snygg soffa, ser ut som en MIO.

Jag var väl inte hemma igår....är aldrig hemma. Ska iväg igen nu. Du kan få foton på kattungarna o lägga ut på din blogg.

Vi har förresten "fått" ett helt tvåvåningshus i Östanbo till katthem. Toppen! Alldeles vid Tante o Tord. Bara betala elen. Tar ett tag innan vi får flytta in.

2010-08-13 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0