.



Hej på dig, benpipa


Vi hann kliva upp, duscha en snabbis och när jag kom ut från badrummet så var Lage (svärfar) här. Han såg lite less ut och jag förstod ingenting som inte varit med i samtalet. Men sen fick jag allt höra..

Susanne (svärmor) ramlade inatt och bröt benet. När Lage kom dit och såg vad som hade hänt så låg det en liter blod över hela golvet och benpipan stod rätt ut från benet. Mumma ! Direkt till sjukhuset för operation.. Svår benfraktur blev "diagnosen". Så upp till Hudik och hälsade på.. Vilket skit! Ont har hon, milt sagt. Näedu, det är något som man helst inte vill vara med om skulle jag tro.

Så nu kom vi nyss hem efter att ha blivit bjudna på kina. Mollis sover och vi ska snart dra igång "Farsan". Har försökt fixa den innan, men då har det bara varit pissig kvalité. Men nu såg det ut att vara bra. Hoppas att den är värd allt krånglande & letande.







Kommentarer
Postat av: Linda

Tyckte den filmen var värdelös, faktiskt! :P



Vilken dag är ni hemma så man kan komma och hälsa på då? Får semester v 34 då kanske det passar? =)

2010-08-09 @ 10:02:32
URL: http://my.opera.com/levande

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0