.


Bedragen av en fisk


Just Precis kom Fredrik hem från sin tur på sjön. Har varit borta sedan klockan 7, vilket är ett tag måste jag säga. Endera är det jääävlogt roligt att fiska, eller så har han ett hemligt förhållande med en gös. Jag gissar på det sista.

Själv har jag tittat klart på film. King Kong lånade jag av pappa när jag var där. Har bara sett den en gång förr, och det var länge sedan. Det var lika bra som jag mindes det. Gillar det stuket av film.

Utöver det så har jag inte gjort mycket idag. Har haft gräsligt ont i benet, och kännt mig pissig hela dagen & där av mitt humör. Nu ikväll har halsen också börjat krångla, så jag är inte supernöjd. Orkar inte med att bli sjuk nu när Fredrik precis ska börja jobba. Kommer bli ett slag i ansiktet av vara den enda som kliver upp på natten och gör allt. Och framförallt kommer jag få så himla trist om dagarna igen.. Inte skoj..

Niklas, Nathalie & Liam var här ett tag idag de med. Började att lasta in prylar i källaren så vi slipper allt på samma dag sen. Var väl här i någon timme innan båda barnen skrek av hunger. Men lite gunga i lekparken hanns med.

Nu ska Fredrik äta det sista av chipsen & dippen som jag lämnat och spela tvspel. Jag själv ska väl sitta och döglo på datorn tills ögonen inte håller sig uppe längre. Blocket & Tradera gör att man kan sitta i timmar..


Liam har skoj i gungan



Mollie tittar lite avundsjukt på





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0