.



Gardinproblem



Vad svårt det är att ordna det här med vardagsrummet i huset. Eftersom halva kåken är som ett stort vardagsrum, så är det inte alls lätt att hitta gardiner. Det finns 4 fönster, varav två är vanliga, ett är säkert 2 meter brett och jättestort & det sista är där glasdörren till altanen är. Så det är ytterst krångligt att hitta nu.

Vill såklart ha samma i alla fönster, men där kommer kruxet. I de små fönstren passar panel, men i de stora skulle det se pluttigt ut.. och tvärtom. Okej, satt man inne på en massa tusenlappar så hade det varit enkelt, men nu är inte jag en sån som har lust att spendera bort så mycket.

Så har ni något förslag vad/hur jag ska göra?




Blå hissgardin från textilboden
 



Denna ska Mollie få till sitt rum.
Sänghimmel från Jotex som jag tänkt
sätta någon fin spetsgardin på

169:-







Denna möbelgrupp skulle passa perfekt
på vår framtida inglasade altan.

8000 kronor på
Trademax.se




Visst är det trevligt att sitta och fantisera?
Men det hela slutar oftast i att lägga sig sur över
att inte pengarna räcker till allt. Skrapade nyss en
triss. 0:- gånger 1.. Näe, jag fick fantisera vidare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0