.



Dagens fynd


Trots att jag sa att det var nog med loppis för denna månad så blev det en idag i alla fall. Anledningen var att Nathalie fått nys om att det fanns gamla fönster till salu, och för ett bra pris dessutom. Och eftersom jag nu varit ute efter ett i evigheter så kunde jag inte gå förbi chansen.

JIPPI ! Två stycken hittade jag hos Marielles familj. Det ena med tre rutor & det andra med 8. Har storslagna planer för dem båda. Det ena med 3 har jag redan gjort halvt klart i källaren. Det blir förmodligen klart imorgon om det inte dyker upp några problem. I så fall ska jag försöka knäppa ett kort så ni får se.

Just nu är Fredrik ute med grabbarna och fiskar, men kommer nog strax hem. Då ska vi kika på film och äta lite söndags-gotta. Fast nu när han har haft semester så har det blivit lite varje-dags-gotta :) Äh, det gör inget. En vecka kvar nu sen går det över på det vanliga tråkiga.

_______________________________________________

Efter att ha legat i ca 2 år under en säng hos
mamma så fick jag lust att fixa ordning den här
gamla klockan.

Den fungerar inte & det fattas saker, så det hade
inte gjort så mycket om det blivit fel. Men den blev
väldigt tjusig måste jag säga. Blir upphängd i nya huset.



Före




Efter


(Den dåliga bilden gör det dock lite orättvist)






Marielle säljer prylar på gården sin





Dessa två följde med mig hem







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0