.



Roligt väder?


Vilken besvikelse när det var samma (värre till och med) imorse än inatt vid halv 5. Stod i halvmörkret och tittade ut medan Mollis mat blev klar, och Hoppades att det skulle bli bättre tills nästa gång jag vaknade. Men vädergudarna ville inte höra på denna gång. Surt.

Aja.. inte släpa surläppen helt i backen nu.
Fredrik slutar troligen tidigare idag och då ska vi börja göra oss klara inför kvällen. Blir rätt stressigt eftersom vi ska in till stan med gumman också. Men jag ska packa allt klart så det är bara att åka. Får se vad nu Mollie hittar på hos mormor. Kanske får se sin allra första Maj-kasa :)

Hade tänkt vara vaken från nu och grejja lite, men det känns inte aktuellt alls. Allt det ruggiga drar sig in i lägenheten och jag får bara lust att lägga mig igen. Kanske busar till med lite ostkrokar och kikar på Nyhetsmorgon, och sedan Malou. Ärligt talat så är det inte så pjåkigt. Ökan, jag förstår dig först nu :)


Ses kanske i dimman ikväll då.

(bokstavligt talat)






Kommentarer
Postat av: Ök

Jaa! Du ser! Skitbra slö-tv att glo på, och alltid lär man sig något nytt. :) ses vi på söndag nurå?

2010-04-30 @ 11:00:37
Postat av: Alex

Ja, det gör vi :) kom gärna på förmiddagen när det oftast är glada miner. inte så kul med en liten surputte ;)

2010-04-30 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0