.



Vad som skulle..


Ja.. Vad som skulle bli en lugn dag då jag och Mollan inte skulle visa oss för någon blev rätt fartfylld ändå. Imorse vid 9 kom mamma som skulle passa M medan jag var på min "6 veckors kontroll". Som vanligt är jag seg, så det blev en 8-veckors för mig. Man fyllde väl mest i papper ang förlossningen & hälsan idag. Sen pratade man lite på vad man sedan skulle välja för preventivmedel. Och en sak är då i alla fall säkert.. Jag tänker ICKE använta piller något mer. Vi har ju sett hur de fungerade ;)

Fredrik hann bara åka tillbaka till jobbet efter lunchen så kom Tea + Kevin & Sandra. De var sugna på promenad lät det som, men då fick jag stoppa karusellen. Pallade inte att traska idag. Trött och sliten har jag varit både igår och idag. Det slutade med att vi satt oss ute på altanen och bara snicksnackade i någon timme innan de for vidare hem. Vid den tiden blev det käk.

Men dagen var inte klar där inte. Efter maten så kikade Nathalie & Niklas + Liam in. Med dem satt vi och umgicks med till en halv 9, och efter det blev det natta för lillan. Så fort vår skatt hade slagit igen ögonen så har det varit fullt upp för oss båda. Fredrik är nere i källaren och hamrar på sin projektorduk ( hur lång tid har han lagt ned på den där nu tro? ) Själv har jag löpt runt och fixat med alla blommor här i lägenheten. Vattna/duscha dem och stödja några av dem med pinnar eftersom de börjar att bli för långa. Ska beskära här någon dag, men just nu fick det bli en fuskis. Mycket trevligare blir det i alla fall med lite grönt. Mer hemtrevligt. Äntligen..



Av Nathalie, Niklas & Liam
fick Mollan en klänning, tights och strumpor.
Dem tackar vi för :)





Imorgon kör vi in gumman till stan vid 4 och där blir hon kvar till lördag eftermiddag. För imorgon är det sista April och jag ska köra min stora debut. Ska nämligen göra mig ett försök att dricka alkohol för första gången på nästan ett år. Har laddat med ett vitt vin, men jag känner på mig att jag inte kommer att klara ens hälften. Får helt enkelt köra varannan vatten :)

Fredrik har själv bestämt att han skulle ta det lugnt för att hålla ett öga på mig, så att jag inte hamnar i någon kissbuske innan det är klart. Han är omtänksam den där, haha ;P Kul att få träffa Matta imorgon blir det i alla fall. Och Ökis får jag träffa på söndag. Blir en bra helg det här.



Nu är det natta!

Kanske ses imorgon mina vänner


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0