.



Fotbollsdag


Igår vid halv 6 kom hela gänget från stan.
Jag och Fredde åt ett slag efter att han kommit hem, men sen blev det hålligång i lekparken. Fredrik, Tony & grabbarna spelade tills svetten rann på dem alla, innan vi gick in och fikade lite. Var dock jobbigt för grabbarna att slita sig härifrån eftersom Fredrik visade hur kul det var att spela bil-spel på projektorn. Kommer bli tjat om det där känner jag på mig.

Och på tal om den så är det helt sjukt att vi Fortfarande inte fått upp ramen till den. Så fram tills nu har vi kört rakt på väggen. Var inte dåligt det heller, men en duk skulle göra det hela så mycket bättre. Men nu väntar vi bara på resterande bilder som kommer på posten, och sen ska vi börja sätta upp lite på väggarna. Börjar reta sig på att det är så stelt här hemma.

Resten av dagen ska jag nog inte göra så mycket. Ser väl ut att vara skapligt väder, så antagligen går jag ut och krattar det sista lite senare. Först ska Mollan vakna ännu en gång och då ska vi äta & klä på oss. Men om jag känner henne rätt så kommer hon inte vara så sugen på att sova igen i vagnen då :)



Fullt ös, medvetslös


Mormor & Mollis hejjade på


Mannen min


Så här svettig blir man efter fotboll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0