.


Mollie Pigg


Idag har jag en riktig Disneybody med Mimmi på.

Den fick jag av Mats & Nina. Tack :)




Idag vid 10tiden var vi in och handlade. Jag köpte lite målarfärg på Ö&B (blev en ljusblå) och lite billiga ljuslyktor som kan hänga ute på verandan. Längtar tills man kan sitta där och läsa på sommarkvällarna med ljus och en stor filt.


Farmor Susanne var också med och hjälpte till att handla. Blir så mycket enklare när man är två när lillstumpan ska med. Kassar/vagnar/unge/skötväska. Blir en hel del saker som ska kånkas runt på.

Nu ligger Mollan och sover en stund och jag har nyss sorterat upp lite av korten som kom med posten idag. Råkade vara klant och bara skicka efter förstoringarna + de bilder som jag skulle ha dubletter på, så nu är det fortfarande 62 kort som ska beställas. Som tur är så får jag de små gratis, men måste ändå betala et extra porto. Fast 29 kr har ingen dött av.

Lite senare kommer hela familjen ut från stan. Då ska Fredrik spela lite boll med grabbarna och de ska väl inviga lekparken inför sommaren. Underbart att all snö är borta!

Ikväll blir det natta lika tidigt som igår. Vi la henne strax innan 22 och jag sov strax efter 22. Brukar annars somna efter 12 jämt, men nu måste jag ge upp det. Om jag lägger mig vid den här tiden så får jag ca 6-7 timmar (vår tjej har blivit duktig att sova i egen säng nu) sömn innan det är dags för nattpasset. Kändes skapligt mer utvilad imorse än vad jag brukar göra.


Kommentarer
Postat av: Marielle

haha okej =)



åh vad sött!

2010-04-27 @ 17:50:15
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Anna Vestin

Men LITE SÖT då :)

2010-04-28 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0