.



Dagens klädval



Idag när mamma skulle klä på mig så kände jag att det var läge att vara extra fin & inte ha den tråkiga mjukisdressen hon tog fram först.

" Men Mollan, det är bara en vanlig måndag.." - sa mamma.

Jag skrek lite och till sist fick hon ge upp och sätta på mig en klänning & tights istället. Jag skulle trots allt visa upp mig för farmor
(och där med också halva Marma), så då gäller det att visa sin bästa sida.



Men är den inte söt, min huvudrosett? :)



Hörs snart igen !   Puss på er 

/ Mollie Petterson







Kommentarer
Postat av: Marielle

åh tackar så mycket =D gillar din header ;) vem har ritat?

2010-04-26 @ 20:45:21
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0