.



Äntligen internet


Efter en oändlig tid med att beställa & vänta på allt tillbehör så har vi äntligen fått igång internet. Det har tagit en lång tid men nu ska det förhoppningsvis fungera. Fast det har egentligen inte spelar sådan stor roll eftersom vi ändå inte haft tid till dator.

En liten uppdatering är väl på sin plats..

Mollan blir nu på lördag hela 7 veckor, snart 2 månader :) Varför jag nämde att vi inte haft någon till till dator beror mest på att vår lilla klimp fått kolik och har skrikit i mammas öra i någon vecka i sträck. Efter väldigt lite sömn så prövade vi desperat en medecin som lyckligtvis fungerade. Efter det har allt gått superbra och hon gnäller som en vanlig bäbis igen :) Ärligt talat så vet jaf inte vad jag skulle ha tagit mig till om det fortsatt som det gjorde. Jag lider verkligen med föräldrar till barn med kolik.


Surläppen framme




Med nya lägenheten går det bara fint. Nu har vi fått in allt på plats, men det har ännu inte hunnits med att sätta upp tavlor. SÅ mycket har vi med andra ord haft att göra. Idag var jag och mamma på IKEA och jag handlade lite av det sista som behövs. I skrivande stund sitter jag och beställer en massa bilder som jag ska sätta in i de nya och fina ramarna. Gissa vad de bilderna föreställer? Av 60 bilder så är Mollie med på säkert 55. Det går på något sätt inte att se sig mätt på henne :)

Just nu är klockan rätt mycket och jag ska hinna fixa lite innan det blir sängen. Gumman ligger redan (observera i sin EGEN säng). Vi började med det för 2 dagar sedan och det har fungerat superbra. För en vecka sedan hade det Aldrig varit möjligt. Den där medecinen är guld värd.

Jag ska försöka att uppdatera med nya bilder här också, men det får bli en annan dag. Tills dess så får ni ha det så bra!



Hej då säger Mollis



Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Äntligen, nu vill vi se mer framöver....

2010-04-23 @ 00:37:47
Postat av: Malin

Haha ja, det var inte jätteskönt & är inte heller inte jätteskönt :P

2010-04-23 @ 09:49:37
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: liindblaads

svara gärna på dagens fråga i min blogg!

Den handlar om storbloggare idag :)

2010-04-23 @ 10:17:33
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Mattan

haha vilken härlig bild på surisen! :)

2010-04-23 @ 19:19:25
URL: http://mattanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0