.


Tavlor


Igår var jag ned till farmor & Eyvind och fotade pappas alla tavlor som hänger överallt där. Hade tänkt lägga upp dem på nya hemsidan, när det blivit lite finare dvs. Här får ni tre av dem. De som jag själv tycker är snyggast.











Idag blir det packa för fulla muggar, för imorgon flyttar vi över allt. Det var tydligen ett helt gäng som skulle hjälpa till, så det lär gå undan :) Så inatt blir det sista här hemma. Lite läskigt, men mest kul.



Eyvind träffade Mollan för första gången

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas det går bra för er med flytten - har ni sovit i nya hemmet en natt nu då? Jag skickar över ett par foton av Mats målningar - jag har lånat ut dom tills vidare.

2010-04-03 @ 13:54:26
Postat av: Kim Nilsson

Hej gumman. Har inte sagt det ännu, men nu när jag för engångs skull hade lite tid att läsa lite bloggar så tänkte jag passa på att gratulera till knytet. Håller tummarna för att jag en dag kan få en lika underbaring.

2010-04-04 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0