Coolt test




ETT VÄLDIGT TÖNTIGT TEST, men jag ka inte låta bli : )

Vad heter ni - XL & Pettson
Hur träffades ni - Sandra Bröst drog med mig på fest en gång, sen var jag fast i Marma
Vad var ditt första intryck - Att han var lik Erik Thimper ( men verkligen inte längre )
Hur länge har ni varit tillsammans - Inte så länge som man kan tro
Är ni förlovade - Näe, ingen av oss vill det
Bor ni ihop - Ja, men söker nu nytt och större
Har ni barn - Nej, men snart ploppar det ut en
Har båda körkort - Ja
Isåfall, vem kör bäst - I panik = han, I vanliga fall = Jag
Kommer du ihåg er första kyss - Ett riktigt fest-hångel
Vem skrattar mest - Tror nog att det är jag
Vem sa "jag älskar dig" först - Fredrik
Vem är äldst - Han är 87a , jag 88
Vem fyller först på året - Han den 3 Januari, jag den 6 April
Vem är längst - Jag på mina 182 cm : )
Vem sjunger bäst - Båda är lika dåliga
Håller ni i handen på stan - Otroligt nog, ja
Kände ni varann innan ni blev ihop - Nja, beror på vad som menas
Har ni någon speciell låt - Ingen kärlekslåten som jag antar att detta menas med.
Bara en hatlåt som måste bli " Svenne banan "

Har ni stora framtidsplaner - Först och främst lyckas med bäbis, sen förhoppningsvis hus
Vem lagar bäst mat - Måste vara han
Vad gör ni en vanlig vardagskväll - En vanlig vardagskväll orkar ingen med speciellt mycket
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses - Lite olika beroende på hur länge sen det var
Blir ni lätt svartsjuka - Ibland, men inte ofta
Brukar ni bråka - Inte ofta det heller, men när det händer är det om småsaker
Har du slått till honom någongång - I självförsvar när det är retdags
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då - Att aldrig svika på något plan
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann - Var tänkt så i alla fall
Ringer eller smsar ni mest - Ringer
Vilket är det finaste med han - Generös och alltid varm
Brukar nån av er prata i sömnen - Tydligen båda två
Hur långt skulle du kunna gå för honom - All the way baby
Det bästa minnet med han - Måste väl ändå vara i Kolåsen, det var härligt



Ibland undrar man, hur kommer detta
stackars barn att se ut ? :)




Kommentarer
Postat av: sandra

SVENNEBANAN??? HAHAHAHAH, JAG DÖR!

2009-09-07 @ 18:22:27
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0